چگونه یک طرح را به یک وکتور گربه چربی تبدیل کنیم با آموزش ایلوستریتور 2017
توسط Ian Yates20 اکتبر 2008 مشکل: دشواری متوسط: طول زبان:
Illustrator Illustrator
این آموزش قصد دارد تا شما را از صفحه نمایش به صفحه نمایش راهنمایی کند. "گربه چربی" با biro ترجمه شده به یک کاریکاتور بردار مرتب. دانش میانی Adobe Illustrator توصیه می شود. بیایید نگاهی به چگونگی ایجاد یک تصویر گربه گونه - از مفهوم اولیه تا زیبایی بردار - بیاندازیم.
پیش نمایش تصویر نهایی
در زیر طرحی نهایی که ما در مورد آن کار خواهیم کرد ارائه شده است.
مقدمه
با هر Illustrator صحبت کنید و آنها اهمیت طراحی را موعظه می کنند. رسانه ای که شما استفاده می کنید بی ربط است ، می توانید روی پرده اتاق نشیمن خود با سس گوجه فرنگی آویزان شوید ، مهم نیست. نکته مهم این است که با طراحی می توانید ایده های خود را به سرعت تجسم کرده و توسعه دهید. در اینجا مقاله مفیدی در مورد طراحی در فرآیند طراحی ارائه شده است.
توانایی نقاشی شما اهمیت بیشتری دارد ، هرچند ماهیت طراحی به این معنی است که از طریق تمرین و پالایش فقط پیشرفت خواهید کرد. این امر در مورد توانایی هایی در مقیاس صدق می کند. بنابراین مرحله اول به عهده شماست. برو و ترسیم کن ایده های خود را روی کاغذ پرتاب کنید (یا هر چیز دیگری) ، آنها را رد کنید ، آنها را اصلاح کنید یا آنها را در آغوش بگیرید. پس از راضی شدن ، می توانید در مورد انتقال آنها به صفحه نمایش خود فکر کنید.
تبلیغات
مرحله 1: طرح
به منظور این آموزش کاریکاتور Fat Cat را ترسیم کرده ام. بیانیه سیاسی؟ نه واقعاً ، اما به نظر می رسد این اصطلاح در حال حاضر بر روی همه افراد جهان است. این فقط در ذهن من بود.
می توانید تعداد خطوط موجود در طرح را ببینید که چقدر قالب مورد نیاز اوست. این نمایش همچنین به هیچ وجه اولین تلاش نبود.
مرحله 2: آنرا اسکن کرده و Sketch را باز کنید
برای این مرحله به یک اسکنر یا حداقل برخی از ابزارهای دیجیتالی کردن طرح خود (دوربین دیجیتال ، دوربین روی تلفن همراه خود) نیاز دارید. در هر صورت ، طرح شما باید با وضوح کافی بالا به رایانه شما منتقل شود تا به شما امکان دهد با آن کار کنید. طرح من 1500px عرض و 1500px بالا است که خوب است.
با باز کردن مستقیم آن یا باز کردن یک سند جدید و رفتن به File> Place ، پرونده طراحی خود را (ترجیحاً jpg ، gif ، png و غیره) در Illustrator باز کنید. لایه ای را که روی آن قرار دارد به اسم مناسب بدهید و آن را قفل کنید. من همچنین مقوا را (نمایش> مخفی کردن Artboard) را پنهان کرده ام تا درهم و برهمی ناخواسته را از صفحه من حذف کند.
مرحله 3: رسم را شروع کنید
روند تبدیل تصویر به بردار ساده است. با قلم ابزار کمی مهارت لازم است ، اما بیشتر تصمیم گیری ها در مورد کاریکاتور شما قبلاً انجام شده است.
برای شروع نقشه خود یک لایه جدید ایجاد کنید و نام مناسب آن را بدهید ("پرونده من" در مورد من "اشیاء گربه"). ابزار Pen را انتخاب کنید و تقریباً با ردیابی فرم اصلی بدن شروع کنید. سعی کنید از نقاط ضعف تا حد ممکن برای صافی استفاده کنید ، اما هدف شما ایجاد یک دایره بی عیب و نقص نیست.
همانطور که از تصویر زیر مشاهده می کنید ، من یک مسیر بسته را برای شروع جسد گربه ترسیم کرده ام. خوب ، در واقع شما تقریباً نمی توانید آن را ببینید. ما باید روش کار با این سند را بهبود بخشیم ، در غیر این صورت می خواهیم به خودمان دچار سردرد شویم.
مرحله چهارم: مسیرهای خود را دیدنی تر کنید
روی لایه "Sketch" خود در Layer Palette کلیک کنید تا گفتگوی گزینه های لایه باز شود. کادر انتخاب Dim Images را علامت بزنید و مقداری 30٪ وارد کنید. تأیید را کلیک کنید با این کار (شاید بدیهی است ، اما اینها بردارهای Spoonfed هستند) تمام تصاویر را روی لایه "Sketch" تا 30٪ کم می کند و باعث می شود نقاشی از بالای صفحه آسان تر شود.
حالا رنگ سکته مغزی مسیر خود را به چیزی واضح تغییر دهید؛ به عنوان مثال مگنتا (# FF00FF). خیلی بهتر!
مرحله 5: رسم را ادامه دهید
از ابزار Pen برای ترسیم اشکال اساسی ایجاد کاریکاتور استفاده کنید. گوش هایی که در زیر نشان داده شده است می توانند همانطور که هستند بمانند. آنها را می توان در پشت فرم اصلی بدن قرار داد و وقتی رنگ آمیزی شود ، می چسبند. نوارهای بالای سر لازم است که در فرم بدن قرار گیرند ، بنابراین برای این کار از ابزارهای Pathfinder استفاده کنید. آموزش Rype در مورد چگونگی ایجاد یک شخصیت Octopus Super Happy منبع خوبی برای دستیابی به ابزار Pathfinder در Illustrator است.
مرحله ششم: بازوی گربه (یا باید آن پا باشد؟)
به جای ترسیم هر طرح کلی با ابزار Pen ، از برخی از روش های Illustrator برای ساخت شکل های مورد نیاز خود استفاده کنید. یک مسیر واحد را به پایین مرکز بازوی چپ بکشید. اکنون با استفاده از Stroke Palette خواص سکته مغزی را تغییر دهید. به انتهای گرد آن قرار دهید و آن را به اندازه کافی گسترده کنید تا کل ناحیه بازو را پر کند.
مرحله 7: بازوی گربه ادامه دارد
اکنون به مسیر Object> Path> Outline Stroke بروید تا مسیر خود را به یک شی تغییر دهید. همان رنگ و عرض سکته مغزی را مانند بقیه نقاشی خود به آن اختصاص دهید ، سپس از ابزار Pen برای ترسیم پنجه و پنجه استفاده کنید.
مرحله 8: بازوی دوم
کپی و چسباندن (دستور + C ، فرمان + V) بازوی گربه را بگیرید و آن را در یک محور عمودی تلنگر بزنید تا در طرف مقابل بدن قرار گیرد (شی> تغییر شکل> بازتاب). پنجه ها و پنجه هایی را که قبلاً ایجاد کرده اید کپی نکنید ، دوباره آنها را بکشید تا به این شخصیت کمی شخصیت اضافی بدهید. عناصر بازوی دوم را در صورت لزوم بچرخانید و قرار دهید.
مرحله 9: مخفی کردن و جستجو کنید
به عنوان تصویر شما
برای پیشرفت در پیچیدگی و افزایش سطح پیچیدگی کارتها ، ممکن است برای پاک کردن همه چیز در هر زمان دیگری مفید واقع شوید. با انتخاب همه چیزهایی که تاکنون ترسیم کرده اید (فرمان + A) و سپس مخفی کردن همه آنها (فرمان + 3) یا Object> Hide> Selection ، زندگی را بر روی خود آسان تر می کنید. هیچ انتخاب تصادفی دیگری از مسیرها یا سردرگمی بینایی وجود ندارد.
این کار را همزمان با مراحل مختلف انجام دهید. وقتی آماده شدید (یا آنچه را که ترسیم کرده اید فراموش کرده اید) می توانید دوباره آنها را فاش کنید. آنها حذف نشده اند!
مرحله 10: با آن روبرو شوید
بزرگنمایی و استفاده از ابزار قلم (طبق معمول) برای ایجاد اشکال اساسی ، که باعث ایجاد صورت Fat Cat می شود. نیازی نیست که 100٪ خطوط طرح خود را رعایت کنید ، این نقاشی شماست و ممکن است در صورت تمایل آن را تغییر دهید! در مرحله بعد ، ما به رنگ آمیزی و مسیریابی دهان خواهیم پرداخت تا آنچه را که در آنجا می گذرد روشن کنیم.
مرحله یازدهم: رنگ آمیزی دهان
از سایه هایی که در اینجا در پالت Swatches نشان داده شده است استفاده کنید تا اشیاء تشکیل دهنده دهان را رنگ کنید. به 100 عدد خالص 100٪ خالص دو تخته اصلی بدهید تا واقعاً از آنجا پرش کنند. همچنین ، تمام عناصر دهان را با هم دسته بندی کنید (دستور + G).
مرحله 12: به پایان رساندن دهان
از ابزار Direct Selection استفاده کرده و روی شی اصلی دهان کلیک کنید. آن را کپی کنید (Command + C) و سپس بر روی کادر artboard کلیک کنید تا آبجکت را انتخاب کنید. برای چسباندن شیء در محل و بالای گروه دهان ، روی Command + F کلیک کنید.
اکنون گروه دهان و شیء دهان که اخیراً چسبیده است را انتخاب کنید. به Object> Clipping Mask> Make (Command + 7) بروید و دهان Fat Cat شما مرتب می شود! در این مرحله ، شما هنوز هم می توانید از ابزار Direct Selection برای انتخاب دندان یا اشیاء دیگر برای جابجایی استفاده کنید.
مرحله 13: ادامه دهید!
عناصر باقی مانده از طرح را بکشید. یقه پیراهن ، کراوات ، انعکاس پنجره ، و غیره. نوارهای روی پیراهن از نوارهای عمودی مکرر ساخته شده است ، با فاصله افقی مساوی تراز شده و سپس با ابزار Warp (Efect> Warp> Bulge) پرتاب می شوند. سپس مسیرها به رئوس مطالب (Object> Path> Outline Stroke) تبدیل می شوند و با استفاده از ابزار Pathfinder به بدن شکل می گیرند.
مرحله 14: دم
برای شکل دادن به دم ، مراحل مربوط به ترسیم بازوها را تکرار کنید. مسیری را ایجاد کنید (این بار نیز کپی کردن را انجام دهید) ، وزن سکته مغزی را افزایش دهید ، انتهای آن را دور بزنید و در آخر ، سکته مغزی را ترسیم کنید.
مسیر کپی شده را در جای خود قرار دهید (دستور + F). این به نوارهایی در دم ما جهت می دهد.
مرحله 15: نوار کردن دم
خوب ، چند مرحله کوچک لازم است که در اینجا نوارهایی به ما داده شود. ما قصد داریم یک برس سفارشی درست کنیم. ابتدا باید چندین مسیر افقی کوچک و کوچک را که در قسمتهای مختلف از artboard قرار دارد ، درست مانند تصویر زیر بسازید. به آنها سکته مغزی سنگین بدهید به همان اندازه که می خواهید نوارهایتان داشته باشد.
اکنون باید آنها را به طور تصادفی توزیع کنید. با استفاده از سکته های انتخاب شده ، به Object> Transform> Transform Each (Alt + Shift + Command + D) بروید. گزینه های موجود در Transform (گفتگو) را پر کنید ، همانطور که در زیر نشان داده شده است تا هر سکته مغزی را بطور تصادفی تا حداکثر 70 پیکسل به صورت افقی توزیع کنید. تأیید را کلیک کنید
در مرحله بعدی مجموعه مسیرهای توزیع شده خود را به طور تصادفی به پالت برس (پنجره> برس) بکشید و انتخاب کنید یک برس جدید هنری را انتخاب کنید. در گفتگوی Art Brush Options نام قلم مو خود را بگذارید و مطمئن شوید که آن را در طول مسیر طی خواهید کرد ، نه در طول آن. تأیید را کلیک کنید
مسیر دم مرکزی را انتخاب کنید و از داخل پالت برس بر روی برس جدید کلیک کنید. دم نواری جذاب! برای اتمام آن به Object> Expand Appearance بروید و مسیر اصلی را حذف کنید. سپس به Object> Outline Stroke بروید تا نوارهای خود را به مسیرهای بسته تبدیل کنید. در آخر ، از ابزار Pathfinder استفاده کنید تا نوارها را در داخل مرزهای دم قرار دهید.
مرحله شانزدهم: افزودن رنگ
پس از اتمام کار خط ، زمان آن رسیده است که همه چیز قابل مشاهده باشد (Object> Show All) و رنگی به آن بدهید. من پالت swatch را در تصویر زیر گنجانده ام تا در صورت تمایل بتوانید همان طرح را دنبال کنید. اگر پالت خود را می سازید سعی کنید آن را ساده و محدود نگه دارید.
شیء سایه زیر یقه با رنگ بنفش در پایین لیست swatch (شما باید سعی کنید از استفاده 100٪ سیاه در هر زمان ممکن ، فقط سایه های تیره خودداری کنید). من به آن شفافیت چند برابر 30٪ داده ام.
همانطور که می بینید ، یک مستطیل پس زمینه و شیء پنجره را روی یک لایه جداگانه قرار داده ام تا آنها را در زیر گربه نگه دارد.
https://maktabtv.com/Courses/illustrator/
مرحله 17: پنجره
با تار کردن شیء پنجره ، فضای کمتری به فضای خود بخشید و بنابراین آن را بصری به پس زمینه فشار دهید. آن را انتخاب کنید و به Effect> Blur> Gaussian Blur ... بروید و به Radius چیزی شبیه به 5px بدهید و OK را بزنید. اکنون به آن شفافیت عادی 20٪ بدهید تا این کار تمام شود.
مرحله 18: تاری دید
بیایید چشم را نیز کمی گناه تر جلوه دهیم. آنها را کپی کنید و سپس با نسخه های اصلی انتخاب شده ، به Effect> Apply Gaussian Blur بروید. با استفاده از این اثر در پنجره ، اکنون دقیقاً همان اثر را با همان پارامترها روی اشیاء انتخاب شده خود اعمال خواهید کرد. چشمان اصلی شما اکنون یک Gaussian Blur با شعاع 5 پیکسل دارند. برای چسباندن چشمهای کپی شده در بالای قسمت c ، روی Command + F کلیک کنید
لارو
مرحله 19: چیزی گم نشده است ...
البته ، شما لازم نیست که 100٪ به طرح اصلی خود صادق باشید ، من در طول این فرآیند دوباره طراحی و تغییر اندازه داده ام. اکنون به ذهنم رسید که چیز اضافی لازم است ، چیزی که Fat-Cattish است. من قصد دارم سیگار اضافه کنم.
با استفاده از اشیاء زیر ، من یک سیگار درست کردم ، سپس آن را با همدردی با تصویر رنگ کردم. سایه یک بار دیگر بنفش تیره است ، اما Opacity آن تنها 10٪ است. انتهای درخشان سیگار درست همین کار را انجام می دهد: آن را انتخاب کنید و به Effect> Stylize> Outer Glow بروید. در این حالت ، درخشش دارای یک حالت صفحه نمایش ، رنگی # CCA500 است و 1.75 میلی متر گسترش می یابد.
مرحله 20: جو
برای آن لمس نهایی فضای شوم ، مستطیل را کپی کردم که آن زمینه را تشکیل می دهد و آن را روی یک لایه جدید بالاتر از هر چیز دیگری چسباندم. این ماده دارای شیب شیب از 60٪ سیاه تا 0٪ سیاه است و اولین شیب شیب در 25٪ قرار دارد. مستطیل با شفافیت چند برابر ، تاریکی چشمگیر را به قسمت پایین تصویر نهایی اضافه می کند.
نتیجه
یک زن و شوهر از ویسکر و شما آن را! ایجاد تصویری مانند این ممکن است یا به طور طبیعی برای شما پیش نیاید ، البته تمرین مهم است. با این حال ، روند تبدیل طرح های شما به هنر دیجیتال ، امیدوارم اکنون کمی ساده تر باشد.